Rezultatele cautarii dupa : "print online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Ultima zi de inscrieri la „Ziarele si New Media in dialog cu Viitorul”
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
Fostul Profit si Profit TV, Dan Apostol pleaca la Jurnalul si Antena 3 TV
Marti, 02 Octombrie 2018
Fostul Profit si Profit TV, jurnalistul economic Dan Apostol va conduce echipa de print si online din pozitia de Director Editorial, alaturi de Adrian Cercelescu, care ocupa functia de Redactor-Șef si va gazdui programul de educatie economico-financiara si de business ,,Jurnalul de Economie”, care se va regasi...
Licitatie Omniasig pentru Omnisana, la The Ad Store
Marti, 09 Octombrie 2012
 Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.

 

Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Realitatea va face profit anul acesta Mihnea Vasiliu, Realitatea Catavencu, pentru HotNews
Luni, 02 Martie 2009
 Intr-un interviu HotNews Mihnea Vasiliu, Directorul Diviziei "Quality" al grupului Realitatea-Catavencu, afirma ca in trustul de media exista si probleme: „Exista...
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
5000 EUR pusi la bataie pentru Corbis Award for Creative Photography
Joi, 09 August 2007
Competitia  îsi propune sa rasplateasca cea mai buna fotografie creata pentru advertising si promotii în 2006 si 2007, si recunoasterea rolului pe care îl are aceasta în campanii de publicitate Print, Online, Promotion, Direct Mailing, Packaging si Outdoor
Aurul in comunicarea financiara. Concurs in 88 de categorii la Midas Awards.
Miercuri, 13 August 2014
 Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera...
Sorel Radu a achizitionat majoritatea eResearch Corp
Marti, 02 Decembrie 2008
 Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci

 

Identitatea Verbala concureaza la festivalul London International Awards 2016
Miercuri, 30 Martie 2016
 Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
ADOR prelungeste inscrierile pana la 7 august 2009
Joi, 30 Iulie 2009
Agentiile isi pot inscrie in festivalul de publicitate reclamele expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, si care nu au concurat in cadrul competitiei in anii trecuti
“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, LIA
Miercuri, 03 Iunie 2015
 
Business Week Romania adopta rebrandingul international
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
1 2 3 4 »